Filter
+ 31(0)73 - 6121855 bij vragen bel gerust
0

Retourneren

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

- volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;

- producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
- producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
- producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;
- alcoholische dranken waarvan de prijs bij de koop is overeengekomen, maar waarvan de levering pas kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen op de markt waarop u geen invloed heeft;
- audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
- kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement);

Annuleren:
 
Het kan gebeuren dat het bestelde product niet naar wens is. Hoe eerder wij uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die verwerkt zijn, en al in het verzendingsproces zitten, kunnen niet meer geannuleerd/tegengehouden worden. Is uw bestelling nog niet verwerkt, en u annuleert, komt uw betalingsverplichting te vervallen. U ontvangt het reeds betaalde bedrag z.s.m. terug.
 
Soms komt het voor wíj de bestelling moeten annuleren. Dat kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld het niet (meer) kunnen leveren van een product. Wij nemen dan altijd contact met u op.
 
Product beschadigd?:
 
Wanneer u uw bestelling ontvangt, is het belangrijk dat u het product controleert op beschadigingen en de compleetheid. Indien dit niet het geval is, vragen wij dit uiterlijk binnen 48 uur aan ons te melden. Dat kan via info@saniheat.nl of telefonisch. Beschadigingen aan uw bestelling kunnen wij alleen in behandeling nemen wanneer u foto’s meestuurt. Uw melding wordt altijd binnen 5 dagen in behandeling genomen.
 
Verzendkosten:
 
U bent altijd welkom om het product bij ons op kantoor te brengen. Dit is uiteraard kosteloos.
 
Eventuele verzendkosten voor een retournering zijn voor eigen rekening en worden niet door ons vergoed. De reeds gemaakte verzendkosten die wij gemaakt hebben voor het opsturen, worden niet teruggestort.
 
Afhankelijk van het product kunt u deze via PostNL of een ander transportbedrijf naar Saniheat laten versturen. Deze kosten variëren van € 6,75 tot € 99,95, meestal gebaseerd op gewicht en eventueel lengte.

Terugbetalingen & overige informatie:
Bij het ruilen van een product vragen wij om het bewuste product eerst retour te sturen voordat het nieuwe product ingepland wordt voor verzending.
Het verwerken van retouren kan maximaal 2 weken duren. De termijn van terugstorten varieert per betaalmethode en betreft maximaal 14 kalenderdagen ná ontvangst van uw retourzending. Houd u hier a.u.b. rekening mee. Het termijn van terugstorten varieert per betaalmethode. Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Bijv. betaalt u met creditcard of PayPal, dan wordt het geld hier teruggestort.

Voor overige vragen, kunt u altijd contact met ons op nemen! Dat kan via de telefoon of via info@saniheat.nl.